en dröm.

Inatt drömde jag en lite småknasig dröm. Jag drömde att jag, min familj och Erika ifrån Göteborg var på semester. En dag när vi hade varit på stranden så åkte vi till New York och jag blev jättebesviken eftersom jag hade en vit, blöt tshirt, sandiga fötter i flipflop och shorts på mig. Det var inte alls vad jag hade velat ha i New York. Då fanns det ett Lindex där och jag hade 70 dollar som jag bad en där inne styla mig för. Erika köpte en krokodilkostym som hon skulle ha nästa dag på en fest. Sen gick vi och sjöng på gatorna till New York/ Markus Krunegård. För att komma till Manhattan var man tvungen att åka upp för en sviiiiiiinhög hiss.

Intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0