en såndär perfekt helg.

Ibland har jag verkligen turen med mig, och det är jag hemskt tacksam för. I torsdags mötte jag upp Mathias vid tåget och blev väldigt glad. Vi tittade lite på film och hade det mysigt.

På fredagen gick jag upp tidigt och gick till skolan. Jag och Felicia fick en välbehövd extralektion i franska, och så lite läxor på det. När skolan var slut så åkte jag hem till Mathias och vi firade att han har fått ett jobb. På kvällen lagade vi jättegod mat och sånt.

Igår gick vi på stan och jag hittade en fin tröja och min älsklingsjacka hade redan kommit in!!! Efter det gick vi ut och åt på Tapas. Det var gott och mysigt och allt det där. <3

Idag: vi gick upp tidigt och åkte och tittade när min syster spelade DM. Vid ett åkte Mathias hem och jag åkte hem och städade och var ledsen. Det är det jobbigaste med ett distansförhållande. Punkt slut. Om tre veckor ses vi igen iallafall, och tills dess är det koncentration på skolan och träning som gäller.


Vi gjorde en förrätt.

Parmesanchips och sparris. Kanon.

Och en risotto med mycket parmesanost, champinjoner och trattkantareller. Det är bra att man har en pojkvän som inte bara gillar varmkorv och pulvermos. Hehehehe.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0