i need some fine wine, and you, you need to be nicer.

Idag har jag varit duktig. Istället för att vara hemma och skolka som 80% av min klass gjorde, så gick jag på franskan och kunde inte översätta en text. Det var kul. Sen hade vi matte. Det går rätt bra för mig där just nu. Lite positivt i allt elände iallafall. Sen var dagen slut. Men jag och Karolina satt kvar och pluggade naturkunskap tills klockan var halv ett. Då gick jag och spelade på Musikskolan. Efter det gick jag till bussen igenom ett vintrigt Linköping. Ett lite för vintrigt och ett lite för kallt, för min smak.

Nu ska jag njuta av att jag kan en del av naturkunskapen och därför belöna mig med en supergod toast och Andra Avenyn.

Och, till sist. Så himlans typiskt att det händer saker om Afghanistan precis när jag har slutat skriva om landet. In och läs här och här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0