intressant lista (tack miwwe)

En lista.

Namn: Lisa
Pepp just nu: Emmeboe, att jag ska åka till Mathias snart och att det är fredag imorgon.
Happening på gång: Imorgon ska jag vara med Felicia, Elsa och Karolina.
Jag älskar: sommar!!!
Jag hatar:  disktrasor, OSTKANTER, när det skär sig när man spelar fiol.
Snyggast just nu: Mathias<3.
Om jag kunde skulle jag bli tillsammans med: Jag är redan tillsammans med världens finaste pojkvän.
Het person jag vill känna bättre: Åhhhh Persbrandt!!!
Katter är: Hemska.
Snällast denna vecka: Felicia som har peppat mig med träningen.
Person som gör dig engagerad: Hmmmm
Någon jag stör mig på: Hahahahaha okej puss!!!
Jag får ont i magen av/när: När man ska prata inför några människor. FNrollspelet gör mig svimfärdig.
Jag är rädd för: Att jag blir ensam.
Främling jag vill lära känna bättre: Åhhh, Sandra Beijer!!
Bekant jag vill pussa: Mathias
Jag pratade senast med: Frida (min syster)
Jag läser jämt folks internetdagböcker: Jaaaaa, niotillfem<3.
Just nu är jag sugen på: Musslor, längtar tills jag åker till Paris.
Just nu är jag inte sugen på: Hahahah okej mirre varför tänker jag på när jag tog en ostriskaka i Robins ansikte av det du svarade? Hahah, okej men jag måste nog svara kokt potatis.
Dömer folk efter utseendet: Njae, ibland.
Blir du lätt förälskad i okända på ex. tåg? Nej, men jag kan ju tycka att de är snygga?
Diggar mest: The Libertines 
Har hemlig passion för: Persbrandt i Under ytan. Dör.
Hälsning till nån babe: Yo bitches
Är du snäll: Ja, för det mesta tycker jag allt.
Är du fåfäng: Ja, ibland.
Är du blyg: Ja det kan man väl säga. Men inte för de som jag känner.
Är du piercad: Nope. Men en gång piercade jag mig i mitten av läppen med Rebecca. Jag tog ut den efter någon timme.
Är du bestämd: Nej jag är lättövertalad.
Intressen: Träna, skratta.
Favoritdricka: Cola och coola drinkar.
Vad gör du just nu: Lyssnar på Makthaverskan och smsar med min fina<3.
Senaste personen du kramade: Mamma
Senaste personen som ringde dig: Mamma
Saknar du någon nu: JA JAG SAKNAR MATHIAS SÅ ATT JAG NÄSTAN SPRICKER.
När var du i en affär senast: I måndags, Hemköp.
Vad drack du senast: Earl grey
Vill du ha barn: Inte nu iallafall.
Längtar du tills din nästa födelsedag: Ja, åtta månader kvar imorgon!
Har du rakat dina ben någon gång: Haha ja.
Hur många hål har du i öronen? två.
Tycker du illa om invandrare/blattar: Nej, verkligen inte.
Var bor du: Äckel-Linköping.
Hur många koppar kaffe dricker du dagligen: En max.
Hur vill du ha ditt kaffe: 40% mjölk.
Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tvn: Jag ser aldrig på TV.
Vad jobbar du med: Simtränare och delar ut reklam.
Vad läste du för språk i skolan: Nu läser jag franska, engelska och svenska.
Har du någongång gjort något olagligt så brandkåren fick rycka in: Nej *pepparpeppar*
Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand: Båda
Attraheras du av män med skägg: Ja, tredagarsstubb är snyggt.
Var brukar du handla dina kläder: Monki.
Tycker du att du är snygg: Hahah nej jag tycker faktiskt att jag ser ut som en fet gris.
Micro-pop eller poppa själv: Åhhh, på spisen ska det vara<3.
Vad ska man göra i en dusch: Duscha och pussas.
Är du bra på att laga mat: Ja det är jag minsann!
Har du några fobier: disktrasor och ostkanter.
Har du några tvångstankar: Ja.
Tycker du att du har fin dialekt: Haha nej.
Göteborgska eller stockholmska: Göteborska såkalrt<3.
Hångel: MMM!!!
Märker man av din charm: Hahah jag har ingen charm.
Brukar du baka: Ja.
Röstade du i det senaste valet: Nej men detta år<3.
När hånglade du senast: I söndags.
När åt du senast: Nyss.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är fint: festival, att gå på Avenyn med Linnéa och prata om Jani.
Vad tycker du är äckligt: ostkanter.
Vem fick du senast sms ifrån: Mathias.
Har du pengar på mobilen: Ja
Favoritchoklad: Mörk choklad och chokladsnäckor.
Om du fick vara kändis för en dag, vem skulle du vilja vara: Hmmmmm, jag skulle nog vilja vara Pete för en dag.
Vad är det mest galna du gjort i ditt liv: Hahahah puss.
Har du någon medicin som hjälper dig: Nej.
Slutord: Jag är kär, hejdå. Puss. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0