jag har ingenting att göra.

OM DIG
Namn - Lisa
Bor - Äckelstaden Linköping
Syskon - Ja, en lillasyster.
Ålder - 17, snart 18!!!
Född - I Göteborg
Ögonfärg - blåa
Skostorlek - 38.
Höger eller vänsterhänt – Höger.
Stjärntecken - Jungfru


DAGENS:
Låt - beg, steal and borrow - babyshambles
Saknad - Mathias, pengar, sommar, festival
Kläder - gråsvarta tights, svart kofta, blommig sjal och en randig lila tshirt.



SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Jag har aldrig plockat svamp.
Tycker du om godis - Jaa men nu har jag inte ätit godis på två veckor (bara typ två rutor mörk choklad), fast åt chips i fredags.
Är du nöjd med ditt förnamn – Ja det duger.
Du tycker att du själv är smart - Hahah nej.
Har du bra självförtroende – SKITBRA!!!! Nej verkligen inte.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - typ två?
Du tycker om att vara med det andra könet? - Jag tycker om att vara med Mathias!
Känner du dina grannar – Nej.
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Självklart.
Gillar du skolan - Nej det är hemskt men lite kul för jag har roliga kompisar. Men det är tråkigt att göra läxor och att ha prov.
Har du någon gång skolkat – Mais oui.
Spelar du något instrument - Ja, fiol.
Sporter/aktiviteter har du gått i - massor men framförallt simning och handboll
Har du några tatueringar - nehedu.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - på morgonen.
Tycker du om djur - Nej det gör jag inte.

BRUKAR DU...
Sova – aldrig.
Ta mediciner du inte borde ta - nej.
Röka - nej.
Snusa - nej.
Klä dig i svart - ja.
Lita på folk - ja.
Drömma mardrömmar - ja.
Gå i skolan - ja.
Gå i kyrkan - nej.
Vilja dö – nej.

HAR DU...

För många vänner? - nej.
Någon psykisk sjukdom? - nej.
Skadat någon? - nej det tror jag inte?
färgat håret – ja.
Några piercnings - nej men jag har haft hål i läppen i en dag.
Egen dator – nej.
Gjort bort dig rejält? - alltid!!!

ÄR DU...
Snäll – nej.
Söt - nej.
Kort – nej.
Klantig - JAHADU


Kommentarer
Postat av: hannny

svar; jadå, det är toppen. :D

2010-01-27 @ 21:09:56
Postat av: Felicia (vem annars???????)

Lizza fisa. hoppas att du driver på frågan "är du snäll?" Du är snällis pällis fällis. hahah. men allvarligt. Och så är du så himla duktig som går på franskan. Flitiga Lisa. Höhö. jag har damp. men det visste du ju. (fast jag menar det) Och jag har druckit tre koppar kaffe och slog huvudet i soffan förut. Jag har nog fått bestående skador.

2010-01-28 @ 13:34:31
Postat av: felicia - igen duh

jag inser att du har skrivit fel på frågan "är du söt" också. Lisa. du får nog börja LÄSA frågorna innan du svara på dem!!!!!!!!!!!!!!!! Vi vill inte läsa några lögner här va va va!! (ska nog ta en kopp kaffe och några bamyl nu)

2010-01-28 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0