lättnad, the smiths och tygpåsar.

Hej.

Idag har det faktiskt varit en helt meningslös dag. Fast ganska skön ändå. Svenskaargumentationen är flyttad två veckor framåt. Alltså, ibland har man tur! Efter skolan gick jag ner till hemköp och köpte det jag tycker mest om i hela världen; keso med annanas och passionsfrukt, mozzarellaost, avocado och grapefrukt.

Nu har jag precis pratat i telefon och fått lite ork att ta mig igenom kvällens naturkunskapsplugg. Fint. Lyssnar på The Smiths. Det får mig att tänka på våren. Maj. Nog om det. Tshirt Store har börjat sälja tygpåsar. Det var något nytt! Lite småfina saker:

Tjusig va?

Det kan vara bra att ha fina och varma strumpor ibland när man åker upp till Boden.

Den här skulle vara fin att ha i Paris, visst?


Kommentarer
Postat av: hannnny

svar; jo, men gravid låter nice, några förslag på namn? ;) hur är det annars? :)

2010-01-27 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0