lite nostalgi.

Idag när jag var på min gamla skola, blev jag så himla nostalgisk och började tänka på hur mycket allt har förändrats.

I sjuan.

Skolavslutningen i sjuan.

I sjuan eller åttan, jag tror det var i åttan. Första terminen i sjuan var jag och Mirre hemska. Det är nog den roligaste terminen jag haft under alla år jag gått i skolan. Vi sköt ifrån våra bänkar så att vi satt längst bak i klassrummet och pratade om allt annat förutom det vi hade i skolan. Det var kul.
Vi var i Österrike med konfirmationen.

Mirre och jag fick det finaste rummet.

När vi väl kom hem till Sverige igen bodde vi på ett annat hotell. De andra fick bo i våningssängar/enkelsängar, men jag och Mirre fick kärlekssviten med bubbelpool. Efter ett tag fick vi inte stopp på vattnet så prästen fick hjälpa oss. Det var kul.

Sommaren till nian hade jag ungefär världens största hår. Och Hello Kitty-pins. Coolt.
Och i nian klädde mig mest i svart och vitt och hade stort hår. Och lyssnade på Broder Daniel jämt. Utan BD hade jag nog aldrig orkat.

Avslutningsmiddagen i nian. Jag har klänning och lockigt hår. Tufft.

(Okej, världens mest osammanhängande inlägg, men ändå. Alltid något!)

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg

Jösses vad man inser att tider verkligen förändras när jag läser det här! Helt sjukt egentligen.



Jag måste varit bland de första vännerna du fick när du flyttade till Linköping, Rebecka vann du någon gång där samtidigt om jag inte minns helt fel, och nu känns det som jag inte känner dig längre! Och då har vi ändå gått i samma klass i 10 år!



Vi måste nog ses snart, måste vi inte det? :) Så vi inte glömmer bort varandra! Även fast det skulle kännas jätte konstigt! Eller det kanske det inte skulle...jag vet inte!



Tid för en fika, tisdag kanske? :)

2010-01-24 @ 21:35:36
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0