lite nytt.

Det är faktiskt inte så ofta som jag väl köper kläder. Jag tittar mest och liksom önskar att jag skulle köpa det. Men nu har jag faktiskt hittat ganska så fina kläder. Bra va?

Bikini, H&M.

halsband, H&M. ser kanske inte så hemskt mycket ut för världen, men om man kan kombinera det så tror jag det blir kanon.

Kanske såhär? Tröjan köpte jag för 38 kronor på Monki idag. Fin till en sammetskjol kanske?

En vanlig skjorta, som hela landet kommer gå runt med inom en snar framtid eftersom den är ifrån Gina Tricot.

En fulsnygg kjol som jag tänkte att jag kunde ha till en orangebruna tröjan. Annars vet jag inte. 40 kronor kostade den iallafall, på Monki.

Det var det. Kom på att jag glömde visa er min favoritklänning, men det tar vi en annan dag. En regnig kanske!

Nu ska jag gå ner och äta pannkakor med min syster. Jag ska tillägga att det är hon som har gjort de. Det är hon bra på! Ha en fin kväll.
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0