maintenant: p3guld

Nu har jag skrivit klart min faktadel till Afghanistanarbetet och franskabrevet. Bra va? För att belöna mig själv lite ska jag dricka en stor kopp chaite och titta på p3guld-galan. Det kan ju bli lite underhållande.

Imorgon är det onsdag, och enligt det nya schemat går jag till fem över fyra. Det känns ganska hemskt faktiskt. Inga håltimmar. Usch. Men, man får tänka att det är lika för alla! Jag kan iallafall vara glad över att jag har gjort min läxa. Efter skolan ska jag minsann träna för att få lite ork att fortsätta med den lite jobbiga men roliga delen av Afghanistanarbetet (inledning, metod av källor, analys).

Nej, nu ska jag fixa te och bege mig ner till soffan och bädda ner mig under en stor filt.

lykke li by serhio.
Alltså. Så himla snygg. Jag skulle nog göra ganska så mycket för att få hennes hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0