snö, ikea och en nitlott.

Ja. Så skulle man kunna beskriva denna eftermiddag. Det snöade som jag vet inte vad idag, och det var ungefär tjugo minusgrader. Inget roligt väder att gå ut i med andra ord. Hur som helst, jag träffade Linnéa vid resecentrum och så åkte vi ut till Ikea. Jag köpte ett nytt täcke och en ny kudde eftersom mina var så gamla och slitna enligt mamma. Så kan det gå! Vi köpte en trisslott också. Självklart vann vi ingenting. Typiskt. Nåja, det var en trevlig eftermiddag iallafall.

Nu räknar jag matte och jag ska faktiskt klara av de här talen som är kvar på proven för jag måste ha VG i matte. Minsann. Geografin hoppar jag över en helg till. Känns bättre att börja med den på måndag, på allvar.

Nej, nu skriker matteboken efter mig för den saknar sin ägare så hemskt mycket. *fniss*.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0