svar:

Jag är semivegetarian för jag äter skaldjur och fisk och ytterst sällan kyckling. En anledning till det är att det är enklare om man kan äta något typ av kött (för mina föräldrar, om man ska bort till någon eller laga mat tillsammans med kompisar osv.). Den främsta anledningen till att jag slutade äta rött kött, är att det är extremt dåligt för växthuseffekten eftersom det behövs otroligt stora mängder vatten vid "produktionen" eller vad man säger. Där har du svaret på ditt påstående/fråga/vadsomhelst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast fisk är ännu värre om du tänker på klimatet, att vi människor äter så otroligt mycket fisk förstör haven och utrotar något förfärligt

2010-01-10 @ 08:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0