arvika 2010

Jag och Karolina kom fram sent på torsdagskvällen efter att ha fastnat med bilen i lera. Vi började med att se Kent som var bra som alltid men kunde ha spelat lite fler gamla låtar.
Andra dagen åkte vi in till Arvika och Felicia blev sjuk så vi åkte till akuten. När vi kom tillbaka drack vi vin och åt mjukost. Jag köpte stövlar i Arvika förresten. Årets bästa köp.
Här är jag och Karolina i bakgrunden.
Här är Elsa. Den kvällen såg vi Familjen.
På lördagen regnade det nästan hela tiden. Vi var lite smådeppiga i misärcampet ett tag.
Karolina åt jordnötter.
Några kom på idén att gå till ett stall och hämta sågspån. Vi bodde nu även med hästbajslukt i vårt annars så leriga camp.
Sen kom alla tillbaka och vi lekte lekar och lyssnade på min partyskiva för att peppa lite inför Babyshambles.
Sen såg vi Shout out louds och det var så himla bra.
Elsa var jätteglad!
Josefina blev ganska så småberusad och började fixa lite med partytältet.
Sen var det dags!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag var pirrig i hela kroppen och liksom alldeles jätteglad. Jag tappade bort Elsa och Karolina men det gjorde ingenting. Tog mig allra längst fram.
Världens finaste Pete.
Det var den festivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0