om bröllop och shopping.

Jag har, precis som så många andra runt om i världen, sett på kronprinsessbröllopet. Det var så himla fint! Jag vill också gifta mig och ha en fin klänning. Här kommer tre bra saker om bröllopet:
-Daniel skötte sig jättebra.
-Victoria var hur glad som helst och hade en superfin klänning.
-Daniels pappas tal var très bien.
En dålig sak:
-Kungen överlämnade Victoria till Daniel. Inget bra alls.
-
-
-
Nu har jag suttit och tittat in lite vad som finns i Barcelona. Jag har ju varit där en gång tidigare och gillade staden redan när jag klev av tåget. Eftersom jag inte har någonting annat att göra så lägger jag upp ett litet collage på vad jag ska köpa när jag är där. Det är ju så himla billigt.
Det mesta är ifrån Kiko som är ett strålande märke, iallafall för mig, då priserna inte är så höga och det som säljs är bra. Solglasögonen och linnet är ifrån Pimkie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0