problem

Idag la jag märke till världens i-landsproblem. Jag har INGA kläder som passar ihop. Jag tycker att jag har köpt rätt många snygga linnen och t-shirtar till sommaren, men det som jag inte tänkt på är att det måste ju matcha med någonting. Jag skulle åka och handla på Ica och tänkte att jag skulle slänga på mig ett par shorts och en t-shirt. Nehej, då var t-shirten för lång så att man trodde jag gick runt i bara den och ett par trosor. Jag testade med en röd och vit-randig tröja, nehej den var lite för kort. Inget passar. Ett himla stort problem, faktiskt. På lördag ska jag gå på stan med mamma och då hoppas jag av hela mitt hjärta att hon är på bra humör att hon kan bidra med lite baskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0