du är det finaste jag vet.

Om din pojk-/flickvän:

Du är tillsammans med? - Mathias Vikberg
Hur gammal är han/hon? 20
När fyller han/hon år? - 24 juli
Vart bor han/hon? - I Boden :(((
Vad heter gatan? - vinkelvägen
Ögonfärg? - blå
Har han/hon piercat sig någon gång? - Ja, han har en glittrande delfin i naveln.
Har han/hon druckit? - Ja.

Vad har han/hon för färg på rummet? - Vitt och en fondvägg
Har han/hon några syskon? - Ja, två storasystrar
Om ja, vad heter dom? - Annika och Ulrica
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Åka till Italien och Japan.
Har han/hon någon fobi? Nej han är ju så himla cool..
Är han/hon beroende av något då? - CS

Är han/hon envis? - Ja, och retas!!!

Vad heter hans/hennes föräldrar? - Lena och Göran
Vad gör han/hon på helgerna? - spelar fotboll, vilar, jobbar, spelar CS, pratar med mig, tittar på fotboll, läser grymtroligpersons blogg.
Beskriv honom/henne med två ord? - världens bästa<3
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - haha mmmm han skulle bli en bra mamma.


Dina tankar:

Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För att han är världens finaste.
Föll du för honom/henne direkt? - Kanske inte kär först men något var det ju eftersom vi var tillsammans hela P&L och pratade varje dag efter det.
Du har slagit honom/henne? - No.
Du har roligt med honom/henne? - Hahah ja<3.
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Ja det skulle vara mysigt.
Du vet någonting om honom/henne? - Men ja, vad var det för dum fråga?
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Nej det är för töntar.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - allt<3


Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Ja när han går av tåget eller när jag kommer med flyget och ibland när han är nyvaken och jättetrött<3.

Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Nej det är jag nog inte.


Om er:

Hur träffades ni första gången? - Vi var grannar på Peace & Love.
Bor ni långt ifrån varandra? - JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. 120 mil emellan:(
När blev ni tillsammans? - 4 september 2009
Hur länge har ni då varit tillsammans? - nio månader imorgon!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Ja, litegrann.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - ABSOLUT inga kärleksfilmer iallafall.
Har ni sovit över hos varandra? -Haha men ja?
Vem håller fjärrkontrollen? - Han. Jag ser knappt på TV.
Vad har ni gemensamt? - ganska mycket.
Har ni samma åsikter om saker? - Njaaaa, inte alltid.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - När han kommer till mig nu så är det 32 dagar sedan vi såg varandra senast. Det är det längsta.
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - VAD ÄR DET FÖR FRÅGA??? Jag vet inte men jag hoppas att det håller länge till!

Sista frågan:

Gillar du honom/henne? - JA, mer än vad man kan få fram i ord<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0