18:20

jag vill - åka till Paris nu nu nu.
jag har – alldels för mycket i skolan.
min senaste kyss – fick jag av Mathias.
jag lyssnar mycket på – The Libertines
jag funderar på – hur jag ska orka med allting.
jag pratar – ganska mycket om jag känner de jag pratar med. 
jag gillar inte – när allt är jobbigt.
min första kyss – hmmm.
jag avskyr när folk snackar – om sig själva hela tiden eller inte låter andra komma in i samtalet.
kärlek är – just nu väldigt fint!
jag gillar – att vara kär.
jag kommer alltid att – tycka bajs är roligt. 
jag är förälskad i – mathias.
sist jag grät var – igår.
min mobiltelefon är – fylld av fina sms!
när jag vaknar på morgonen – tar jag ett ppiller och gör lite morgongymnastik!!!!
innan jag går och lägger mig – säger jag godnatt.
idag har jag – tagit en spruta, cyklat för första gången i år och skrivit på min uppsats om Nigeria.
just nu tänker jag på – att jag inte riktigt hinner med allting.
ikväll ska jag – skiva klart min Nigeriauppsats och eventuellt se Män som hatar kvinnor.
imorgon kommer jag – dela ut tidningar.
jag hoppas – att tiden ska gå snabbt, snabbt fram tills den 1 april.
jag vill verkligen – bli klar med min uppsats NUUUUUUUUUUUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0