fredag.

Igår var det faktiskt en helt okej dag, trots att den började dåligt. Franskaprovet gick helt okej, jag fick g på SPINTprovet och VG(!!!) på matteprovet. Istället för att sluta klockan fyra så fick vi sluta klockan tre.
På kvällen åkte jag hem till Felicia och lagade qourngryta (champinjoner, paprika och purjolök, créme fraiche och curry och ris. Efter det såg vi Alice i Underlandet. Jag kan verkligen inte rekommendera den i och med att jag inte gillar fantasyfilmer och sånt. Men ja. Gillar man det så är den nog värd att se.
Idag har jag varit och tagit en spruta, använt min vårjacka och cyklat(<3) fram och tillbaka till stan. Skulle även ha simmat men när jag hade bytt om osv. så visar det sig att det är polomatch i ena bassängen och tävlingsgrupper i den andra. Jobbigt läge va. Imorgon blir det gymmet iallafall.
Nu: Nigeriaarbetet och vänta på att Mathias ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0