lite nytt.


Okej den här klänningen är inte alls ny. Men jag har aldrig använt den förens igår. Eller okej jag hade den i London en dag. Hur som helst, bilden gör den ingen rättvisa alls. Den passar perfekt under en svart kofta och en sjal till det. Hittade den i mammas garderob förra året.

Mina Dr. Martens som jag inte alls har hunnit gå in än. Nya sådana kängor är inte så himla snyggt, så jag ska försöka gå in de så mycket som möjligt innan jag börjar använda de "på riktigt" eller vad man säger. Jag tror att det kan bli kanon!


Hittade en liten tygpåse på H&M idag som bara kostade trettio kronor. Tror den kan bli fin nu i vår till min vårjacka som är i samma färg som ränderna (marinblå).

I lördags köpte jag även ett finfint marinblått oversizelinne på H&M för tjugo kronor eftersom jag hade femtio kronor i rabatt. Vilket fynd va? Tror det kan bli jättefint till bruna armar och till mina jeansshorts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0