måndag.

Den här måndagen har inte varit särskilt jobbig alls. Trots det är jag så trött att jag tror att jag snart ska gå sönder. Dagen började iallafall med en två timmar lång lektion i genuskunskap. Om ni ska välja IV-val ska ni välja den kursen!
Sen var det en hur lång håltimme som helst som aldrig ville ta slut. Vi gick ner mot Myrorna och åt lunch på Café M. Efter skolan gick jag ner till simhallen och tränade mina barn. Nu skriver jag ett loggboksinlägg om utställningen jag var och såg för några veckor sen, Pushing the limits. Intressant!
När det är klart ska jag se Familjen Annorlunda, sista avsnittet idag tyvärr och det är verkligen så himla synd. Familjen i Älvdalen är roligast tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0