stressig onsdag.

Jag slutade skolan vid två idag, underbart skönt. Efter det hade jag ett mycket dåligt utvecklingssamtal. Inte för att det går dåligt i skolan, utan för att det inte gav någonting. Varför ska man ens behöva gå dit?
Tränade en liten stund efter skolan också. Sprang någon kilometer i strumpbyxor och träningsbyxor eftersom jag hade glömt mina strumpor. Det var varmt och därav en kortare träning. Väl hemma fick jag snabbt hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka iväg och gå på en dokumentärteater, 7. Den var riktigt bra och väldigt intressant. Synd att ni inte var där, den var gratis förövrigt!
Nu ska jag renskriva lite på mitt narkotikaarbete och lyssna lite mer på The Smiths. Imorgon går jag till lite över fyra.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0