there is a light that never goes out.

Tänkte berätta lite för er om förra helgen då Mathias kom till mig. På fredagen gick vi ut på en italiensk restaurang och sen gick vi hem och tittade på Drömmen om Italien och myste.

Lördagen var en mycket bra dag, vi åkte in till stan och köpte lite presenter och hann med ett besök på Maxi. På kvällen lagade vi hur god mat som helst:

Bruschetta med vitlök, tomat och mozzarella.

Min lilla(?) fina pojkvän. Vi lagade musslor med pasta.

Musslor i mängder.

På söndagen hjälpte Mathias mig att dela ut reklam iklädd min pappas jacka. Vi försökte även plugga lite matte och lite till högskoleprovet men det gick sådär..På kvällen gjorde vi egen pizza med olika ingredienser på och tittade på Wallander (hemsk film att jag vet inte vad).


Måndagmorgonen spenderades i sängen med frukost som bestod av pannkakor och Bröllopsfotografen. Vid tolv tog vi bussen in till Mathias tåg och det var dags för honom att åka hem igen.

Jag hade verkligen en hur fin helg som helst och jag tror inte riktigt att ni förstår hur lycklig jag är. Nästa gång vi ses är det redan första april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0