visst är jag rolig!

Ditt utseende:
Hårfärg? blond
Längd? 170 cm.
Skostorlek? 38
Ålder? snart 18!

Kärlek:
Har du kille just nu? ja<3
Gillar du någon? ja
Vem? mathias
Har du haft sex? kanske det
Har du haft många förhållanden? Nej detta är mitt första.
Smak & stil:
Vad har du på dig? svarta tights och en stickad tröja. 
Hur ser dina trosor ut? hahah
Har du någon BH? ja?
Hur beskriver du en pluggis? jag är en pluggis.

Bad days:
Har du varit full? nej aldrig
Har du däckat? nej 
Har du haft sex på fyllan? nej
Har du rökt? nej
Har du snusat? självklart jag snusar hela tiden. 
Har du gjort något olagligt? gått mot röd gubbe.
Har du slagit någon ner till marken? aaa mathias för han är så klen!!!

Yes/No:
Är du allergisk mot något? nej
Tror du på gud? vem vet?
Har du en bästis? Mirre
Är du vegitarian? Jaaaeeea. Fast jag äter musslor. 
Har du varit med om ett stort gräl? JA

Antingen eller:
Mjölk/saft? kall mjölk<3
Ibumetin/alvedon? haha vad är det för fråga.
Katt/hund? hund!
Cykla/gå? cykla!!!!!!!!
Öl/vin? finvin såklart 
Kanin/hare? kanin<3 jag har haft två stycken. Lilleskutt och Sötnos<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0