18:22

Jag var verkligen hur nära som helst att strunta i min sista lektion idag eftersom det innebar att jag var tvungen att cykla in till skolan igen efter tre timmars håltimme. Men, jag gjorde det! Vi fick reda på vår inlämningsuppgift (kan det aldrig ta slut?), men den kändes inte särskilt jobbig utan väldigt rolig och intressant. Har ungefär hundra saker att göra innan skolan slutar, men det är bara att bita ihop. När jag slutar skolan kommer min fina norrlänning ner till mig. Då ska jag bara ta det lugnt och njuta av att allt i skolan är över.
Efter skolan åkte jag och klippte mig och bestämde lite hur jag ska färga mitt hår nästa gång. Hur säger jag inte än, men det kommer nog bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0