jobb, jobb och lite mer jobb.

Igår började jag på mitt nya jobb. Det går ut på att göra små tanter och farbröder glada genom att prata, gå ut och gå och spela spel med dem. Efter jobbet cyklade jag hem för att lite snabbt göra mig iordning innan det bar av för en liten middag för Felicia som fyller 18 idag (grattisgrattisgrattis!!!). Vi åt tapas på Tapas. Efter det gick vi hem till Felicia och sen gick alla skilda vägar. Jag glömde tyvärr min kamera.

Nu har jag suttit två timmar i köket och räknat matte. Det har resulterat i spänningshuvudvärk. Aj. Om ungefär femton minuter ska jag iväg till jobbet igen. Efter det ska jag dela ut tidningar. Hur ska jag orka det här? Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0