stockholm.

Hade verkligen världens finaste helg. Mötte upp Mathias i fredags, eller rättare sagt, han skrämde mig. Han hade sagt att vi skulle bo hos hans storasyster och att vi på kvällen skulle äta middag med hans familj = jag var hur nervös som helst. När vi hade gått på stan i några timmar var det dags för att hälsa på hans ena syster på deras hotell innan vi skulle hem till hans andra syster. Jag var rätt nervös och tänkte inte mer på det. Sen läser Mathias upp ett hotellrum och jag börjar titta mig omkring för att se vart hans syster och hennes kille var men nej. Det var tomt och det visade sig att vi skulle bo där! Gissa om jag blev glad??????? Är fortfarande helt chockad över att han lyckades hålla det hemligt för mig.


Lilla Mathias.

På kvällen beställde vi upp kinamat på rummet, myste och drack lite vin. Vi var så himla trötta så vi sa godnatt vid halv elva.

På lördagen var det dags för barndop för Caroline. Det är alltså Mathias systers barn.
På söndagen åkte vi hem vid tolv. Jag till Linköping och han till Boden. Min fina pojkvän<3.

Den här klänningen köpte jag på Weekday i Stockholm för 200 kronor. Den är i samma tyg som min kjol.

Jag köpte ett linne också. Jag har redan ett i blått och ett röd/vit-storrandigt. Weekday, 200 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0